- Müyesser Turfan Geçici Erkek Konukevi
- Ayni ve Nakdi Yardımlar
- Yemek ve Kumanya Desteği
- Süt Kuzusu Dağıtımları
- Medikal Malzeme Desteği
- Acılı Günlerinde Ailelerin Yanındayız
- Paylaşmayı Unutmuyoruz
- Öğrencilerimize Destek Veriyoruz
- Buca Sosyal Yaşam Kampüsü Hayata Geçti
- Sokakta Yaşam Mücadalesi Veren İhtiyaç Sahiplerine Destek
- İzmir’e Hijyenik ve Kaliteli Öğünler
- Anne Dayanışma Kartı
Haberler
Koronavirüs salgınının yayılma riskini azaltmak için elektronik randevu sistemine geçen İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, normalleşme süreciyle birlikte uygulamayı kalıcı hale getirdi. Abonelerin hizmet merkezlerinde sıra beklemeden işlemlerini gerçekleştirdiği elektronik randevu sistemine İzmirliler yoğun ilgi gösterdi. 20 Nisan Pazartesi gününden itibaren hizmet veren sistemden 13 bin abone yararlandı. İZSU Genel Müdürlüğü sosyal temasın önlenmesi amacıyla başlattığı sistemin yanı sıra şubelere giriş çıkışlarda ateş ölçme ve ellerin dezenfekte edilmesine yönelik uygulamalarını sürdürüyor.
Aboneler e-randevudan memnun
İzmirliler, 30 ilçede hayata geçen ve normalleşme sürecinde de devam eden randevu sisteminden memnun. Telefonla ve internet üzerinden başvuru yapan abonelerin randevu saatleri personel sayısına göre ortalama 15 dakika aralık gözetilerek belirleniyor. Abone işlemlerinin yapıldığı katta önlem amacıyla veznedar sayısı kadar işlem alınıyor.
Yeni sayaç işlemi için geldiğini belirten abonelerden Hülya Akçağ, “Sıra alıp beklemektense telefonla randevu alıp işlemlerimizi yapmak büyük kolaylık oldu. Randevu saatim gelince sıra beklemeden işlemlerim yapıldı” şeklinde konuştu. Zekeriya Çağdaş Tezer ise “Randevu sisteminden önce yığılmalar oluyordu ve normalleşme sürecinde de randevu sisteminin devam etmesi büyük bir rahatlık oldu. Randevu sistemi sayesinde bir problem yaşamadım” dedi.
Nasıl randevu alınıyor?
İZSU Genel Müdürlüğü’nün web sitesi üzerinden (www.izsu.gov.tr) veya 185 numaralı çağrı merkezini arayarak randevu alınabiliyor. Randevu günü ve saati abonelere SMS ile bildiriliyor. Aboneler belirtilen saat dilimi içerisinde abone hizmet merkezlerine gitmeleri halinde sıra beklemeden işlemlerini yaptırabiliyor. Vatandaşlar yeni abonelik, isim değiştirme, ilişik kesme, teminat iadesi, yüksek tüketime itiraz, endeks işletmesi, kesilmiş suların yeniden açılması gibi işlemlerini bu hizmetle gerçekleştirebiliyor.
Diğer Haberler
Tüm Haberleri Gör
Buca Cezaevi arsasının yarısı yeşil alan olacak
12 Aralık 2025 CumaBasın mensuplarının sorularına yanıt veren İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, İller Bankası’nın mülkiyetindeki eski Buca Cezaevi arazisi ile ilgili önemli gelişmeleri paylaştı.
“Gururla, umutla ve kararlılıkla İzmir’in geleceğini inşa ediyoruz”
12 Aralık 2025 Cumaİzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü’nün Konak, Bayraklı ve Karabağlar ilçelerindeki toplam 3 milyar liralık altyapı yatırımlarının temeli törenle atıldı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi Korosu "Sonbahar Şarkıları"yla yüreklere dokundu
12 Aralık 2025 CumaAhmed Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde sahne alan İzmir Büyükşehir Belediyesi Klasik Türk Müziği Korosu, "Sonbahar Şarkıları" konseriyle İzmirliler ile buluştu.
Tugay: Hep beraber bir İzmir hikayesi yazacağız
12 Aralık 2025 Cumaİzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Ahmet Piriştina Kent Arşivi ve Müzesi’nin (APİKAM) ev sahipliği yaptığı “İzmir Fotoğrafhanesi-Görsel Hafızanın İnşası (1840-1922)” başlıklı sergiyi açtı.
