İzmir Büyükşehir Belediyesi resmi facebook hesabı İzmir Büyükşehir Belediyesi resmi twitter hesabı İzmir Büyükşehir Belediyesi resmi instagram hesabı İzmir Büyükşehir Belediyesi Rss
İzmir Büyükşehir Belediyesi Resmi Logosu
Kapat

Sağ Menü

10° HAFİF SAĞANAK YAĞIŞLI

Sayfası

Sayfa İçeriği

07
Mart

Fuar İzmir’in logosu belli oldu

TÜMÜ PAYLAŞ

Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
Fuar İzmir’in logosu belli oldu
25 Mart’ta açılacak Türkiye’nin en büyük ve en modern fuar kompleksi “Fuar İzmir”in logosu tasarlandı. Yeşil, mavi, sarı, turkuaz ve kırmızının bir noktada buluştuğu logo tasarımındaki renkler bilgi, beceri, deneyim, yenilik ve dostluğu sembolize ediyor.

İzmir’de fuarcılığın standartlarını dünya ölçeğine taşıyacak Türkiye’nin, en büyük ve en nitelikli fuar kompleksinin logosu da belli oldu. 25 Mart’ta Mermer ve Doğaltaş Fuarı ile kapılarını açacak Fuar İzmir’in logo tasarımı, her biri farklı anlamlar taşıyan beş ayrı rengin kesişiminden oluştu.
İletişim tasarımcısı ve akademisyen Ömer Durmaz tarafından hazırlanan logonun çıkış noktası, bir noktadan geçen doğru sayısının sonsuzluğu oldu. Doğru markaları, doğru kişilerle buluşturan, yani tüm doğruları tek bir noktada Fuar İzmir’de kesiştiren logo tasarımında; mavi bilgiyi, turkuaz beceriyi, yeşil deneyimi, sarı yeniliği ve kırmızı ise dostluğu simgeliyor.

Fuar İzmir, doğruların kesiştiği global bir merkez

Fuar İzmir logosunun yaratıcısı Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü öğretim görevlisi Ömer Durmaz, logonun ardındaki temel kavramların, Fuar İzmir’in modern, dinamik ve global bakış açısını yansıttığını belirterek, “Doğurgan biçimin ekseni, İzmir ve İzmirlilere odaklanıyor” dedi.

Tasarımıyla da öncü

Fuar İzmir’in logosu, yenilikçi bir bakış açısı gözetilerek ve dijital ortamlar düşünülerek tasarlandı. Tasarımın merkezde buluşan ya da merkezden dışa açılan doğruları, dijital ortamlarda hareketli hale getiriliyor. Bu yenilikçi anlayışla tasarlanan logo, ‘dinamik logo’ tasarımının Türkiye’deki ilk örnekleri arasında yer alıyor.

Misyon ve vizyon çalışmaları tamam
Misyonu “Katılımcıların işlerini büyütmelerine yardımcı olmak için var” şeklinde belirlenen Fuar İzmir’in vizyonu ise “Katılımcılar için doğru ortam ve koşulları İzmir farkıyla yaratmayı hedeflemek” olarak kabul edildi.


TÜMÜ
Önceki Haber
Sonraki Haber